THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, April 13, 2011

luahan hati memang khilafku......

setiap kali aku melihat dirimu..
sayunya hatiku merindui dirimu..
wlaupun bru kita bersua muka..
namun aku tlah terpesona..
setiap kali ku melihat dirimu..
hatiku terpaut melihat senyumanmu..
aku mengharap engkau menerimaku..
krna aku memrlukan dirimu..
akanku renang lautan yg berapi..
membuktikan kehebatannya kaseh ini..
tetapi sekarang kau mninggalkan aku..
terhiris hati ini terguris jiwa ini..
menangis ta berlagu...
oowwww biarpun ombak yg merubah pantai..
kasihku takan hancur berderai...
biarpun hari berganti hari..
dirimu tetapku nanti..
oowww kawanku pimpinkan tgn ku..
menuju kejalan yg benar...
kita bersma nikmati kisah dunia..
hidup bgaikan di syurga....
oowwwhhh saayyaanng....

mmg khilafku menyayangi mu..
mmg khilafku mengasihimu...
tapiku tahu smua itu...
ta akan kembali lagii...
bukan ku pnta di sanjung tinggi..
tidak ku harap simpati ini..
cuma ku ingin menumpang kaseh..
kaseh yg kekal selamanya...
ooowwhh..owwhh kawanku...
senyummu enggan pergi...
tawamu mengiringi..
kenanganmu ku terbayang...
hadirmu bagai mimpi...
seumpama hayalan...
kenanganmu ku ratapi..
mengharap kau kembali...
bukan ku rindu saat bersamamu..
tidak termampu melupakan mu..
cuma ku tahu smua itu ta akan kembali lagi...
selamat tinggal pada kenangan..
selamat tinggal pada igauan..
terima kaseh aku ucapkan...
untuk selama ini....



* aku rindu kamu...



Post a Comment

0 comments: