THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, April 28, 2011

AL-KISAH SEORANG BUDAK KECIK BARU NA UP...=)

assalamualaikum pembuka bicara...=)

haha..di entery kali nieyh aku na share cket crite aku dlm 2 3 ary nieyh...
firstly... ary tu ade la sowg minah nieyh.... name dye LILY SABRINA aha...konon ta puas aty ngan aku la... dtg2 kt fb aku dok na maki2 cri pasal kt inbox aku....hahahaha..sumpah cam budak2...
meh aku na story sbb pe..mule2 la kan..dye tetibe je na coment kt pic spupu aku.. klau cment elok2 tape la... nieyh dye coment cm nieyh 

MACAM PELACUR KATENYER

hahaha....mane ta hangen?? tetibe je cment cam uh..padahal tu pic spuu aku tdow elok je..berselimut lagi..na kate terdedah ta pown...haiisshh aku pelik... pastu da kene hentam beramai2 ngan ktowg dye dtg plak kt aku send kt inbox aku cam nieyh plak..


hahahahaha....dan2 plak tetibe na ungkit hal yg da setaun brlalu..nampak sgt tade point....


hahahahahahha...ingat aku heran sgt kew klau kau tuh berkawan ngan ARTIS skali pown?? adehh..ta paham tol aku ngan aku..pastu dye ajak meet la konon..branie sgt la tu konon kaannn..;D


ajak meet kt DEPAN LOT10 plak uh...hahahaha...geli haty aku dgr budak kecik nieyh na tunjuk hebat la tuh na jmpe dpn lot10 uh?? nampak sgt la BUDAK2 BARU NA UP...~!! hahaha..;D
pastu aku tukar place n time sbb dye set ta kne time la...owg kejew...aku ubah ckp meet kat DATARAN MERDEKA JAM 10MLM HARI RABU (hari yg same yg dye na meet tuh)
hahahaha..tggu punyer tunggu aku mlm uh kt dataran tu batang idong dye pown ta nampak....hahahahahahahahahahaha....GILER BRANIE LA MINAH SOWG NIEYH~!! hahahahaha...da la seharian hari selase tu ta on9..nampak sgt la pengecut nyer...;D
pastu aku blek2 uma on9 dpt lak lagi mcg dye yg berbunyi cam nieyh



hahahaha...dataran merdeka tu tempat MAT REMPIT kate nyerr.....
hahaha..adeh giler kesian kt minah nieyh..nampak sgt la dye ta penah gi dataran merdeka tuh... adoy..tahan la ajk jmpe kt dataran tu dri ajak jmpe kt LOT10...huhu..budak2 sungguh lah kau~~!!! ;D



pastu ley lak ckp aku ngan spupu aku GLER GLAMOR?? ahahahaha...sumpah aku gelak guling2.. hahahahhahaha..dye ye gler glamor dok jaje ckp membe ngan adek artis la pe bgai la..addooiii...kau da tade point da kne hentam ta taw na ckp ape da da kecot pewot pastu ley lak kuar tuduhan bangang tuh?? hahaha..kowg bace lah ape yg aku wply kt minah tuhh..;D

itulah dye citer de budak ta puas haty ngan aku n spupu aku...hahaha..tah sesat dri mane tah aku pown ta tau... smpai skrg still agi ta satel..hahaha...buat penat je la layan budak2 cam dye nieyh... tapi aku na tau sgt pe yg dye ta puas aty sgt ngan ktowg sedangkan ktowg ta knal pown dye nieyh sape..hahahaha...adeh..malaz da aku na pkir..lantak gi mampos kau lah... na cri hal ngan aku konon..silap owg la weyh~!! aku ta kcau kau ta knal kau kau jgn na sebok2 kacau aku k..;D


PESANAN :
haha..laen kali sebelom na masok kandang tu pandang la kiri kanan atas bawah depan blakang dulu..jgn maen masok jew.. kang terkene kandang singe kan ke da susah idop ko..hahaha..sgt2 la kesian sama ini olang..kaldai termasok kandang singe..ish3x... ;D
hahaha..igt ye kawan..jgn cri hal ngan org klau dye tade cri hal ngan korg...
hahaha..sekian sajew crite klaka sye dlm minggu nieyh...PEACE NO WAR (^^,)v




Post a Comment

0 comments: