THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, November 23, 2010

dugaan...

sekali lagi dugaan dtg menyapa hidup ku...
mguji tahap ketabahan atyku yg makin lame kian rapuh di mamah putaran hidup yg ta mnentu...
sesekali hatiku kian meronta2 mgatakan ia sudah tidak mampu bernafas di dlm kesakitan dan kepritan yg di alaminya....seakan2 retak mnanti belah....
mungkin bukan rezki aku utk itu dan mungkin itu juga salahku sendiri itu tak dpt di nafikan...sesalku sudah tdak berguna lagi..hmm..aku cuba utk menerima knyataan yg aku ta setanding mereka2 di luar sane..tp mgapa aku seolah2 seorg yg begitu lemah dan seakan2 tdk boleh menerima knyataan itu..hati kian mndesak air mata tak dpt ku tahan lagi...ia mgalir dan terus mgalir..aku cuba utk mgawalnya..tapi aku GAGAL lagi...aku tak mampu...aku da penat utk smue nie...adakah nasib hdup ku semmgnya begini smpy bile2?? langkah yg ku ambil dan ku yakini benar sering kali menemui jalan buntu...apakah maksud ini smue?? hati da ta mampu menahan beban yg kian menambah...ape lg yg perlu aku lakukan??aku buntu~!!! aku perlukan sedikit kekuatan utk menempuhi smue ini...di mana ketabah aku yg sbelum nie?di mane kekuatan ku yg sbelum nie yg sering kali mnjadi smngat utk aku terus maju kehadapan..??aku ta tau..aku seolah2 hilang punca dan arah tuju hidupku..knp cam nie?! lelah utk mencari..lemah utk meneruskan...ape yg perlu aku lakukan?!!! tiada siape yg faham akan keperitan yg ku alami..tiada siapa yg akan mngerti smue ini..mereka hnya petah berkata2 seolah2 yg di ungkapkan itu begitu mudah utk di laksanakan..tp percayelah..jika ia di tmpat aku adakah ia msih petah berkata2 sebegitu??

sekali lagi lagkah kuaturkan..moga2 kali ini aku dpt melaksanakan impianku...ya allah..berilah aku kekuatan sekali lagi demi utk menerukan hidupku ini..

Post a Comment

0 comments: